maanantai 17. lokakuuta 2011

Päivän meikki-mietteet

Hello!

Ja näin se viikko taas alkoi - ja luvassa ensimmäinen (vaikkakin aika pliisu) päivän meikki

~ ~ ~

And that's the way the cookie crumbles! A.k.a yet another week's kick-started! Today I'm gonna post my first (yet pretty lame) make up :)

Silmämeikki oli tänä aamuna lähinnä laiskuuden takia aika vaatimaton; UDPP:n päälle liikkuvalle luomelle vaaleanruskeaa ja harmaansinista (ihana sävy) luomivakoon Lumenen Arctic Duet 16 Lumoavaa ruskeaa-duosta. Korostusvärinä nude-sävyä Lumenen Natural Code-triosta 1 Angel. Ripsissä yksi kerros Inglotin mustaa maskaraa (maskara tuli kaupan päälle kun tilasin Freedom System Paleten Inglotin nettisivuilta!) :D / my eye-make up was pretty lame this morning, just because I was so LAZY; first UDPP, then the light brown shade to upper lid and the lovely graish blue-shade to the outer corner of the lid from Lumene's Arctic Duet 16 Brown Ballad. The nude-shade from Lumene's Natural Code- trio 1 Angel worked as a highlighter. On the lashes one layer of black mascara from Inglot (when I ordered the Freedom System Palette from Inglot's finnish web-sites, I got the mascara for free! Yay!)


Vasemmalla/on the left: Lumene 16 Lumoavaa Ruskeaa/Brown Ballad-duo, oikealla/on the right Lumene Natural Code 1 Angel-trio
Huulille taputtelin sormin uutta huulipunaa - taputtelin vain pienen määrän, totuttelen vasta näin tummaan huulipunaan / on the lips I patted a little bit of my new lipstick - I only put on a small amount, since just beginning to get used to such a dark lipstick.

Maybelline ColorSensational 535 Ruby Star^
Töissä napattu, siksi seksikäs asukokonaisuus / photo snapped at work, that's why I'm dressed up so sexy x)
*

Sitten hieman viimeaikaisia löytöjä / then some treasures from the past fiew days! 

Viime torstaina pyörin (Jyväskylän) keskustassa ennen Sebastianin Next Up-hiusmallinäytöstä, ja löysin Gina Tricosta kolmet korvikset ja yhden sormuksen, kaikki -50% / on last thursday I foun three pairs of ear-rings and ring from Gina Tricot (on -50%) as wondered around Jyväskylä. That was before I needed to go to work as a hair-model on Sebastian's Next Up-event (check: www.trendy.fi)


Salamalla niin näkyy väritkin / with a flash, so you can see the colours as well ;)

SALAMA! Ja sormus EI ole musta vaan tositositosi tummansininen / FLASH! And the ring AIN'T black but reallyreallyreally dark blue.


Andiamosta löytyi alesta Tamariksen nupukki-nahkaiset nilkkurit, viimeinen pari kokoa 40 / I found these Tamaris' suede ankle boots from Andiamo, last pair is size 7! :D <3

Perjantaina ostin täydennystä Maybellinen ColorSensational-settiin, uusi sävy oli / on friday I bought some "re-fill" to my Maybelline ColorSensational-set, the shade was 535 Ruby Star
Lisää kuvateksti
Sävyt samassa järjestyksessä kuin yllä^  / shades in same order as above^

Sunnuntaina kävin joogan jälkeen hakemassa lähetyksen postista, ja sieltä tuli tällaiset pienokaiset / on sunday I picked up a delivery from post office after the yoga, and look at these little babies that came home with me! xoxo
Thanks Mustaa Kajalia-Heidi :) http://blackkohl.blogspot.com/

Vasemmalla / on the left Essie 56 Licorice, oikealla / on the right Essie 696 Chinchilly
*
Että semmosta! Nyt ruoan tekoon! / So there you go! Next it's time for cooking (good looking)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti