maanantai 12. lokakuuta 2015

Baby Girl, This One's For You

Viime lauantaina olimme pienen tyttövauvan ristiäisissä, ja toki kynnet piti lakata tilaisuuden mukaisesti ^_^ Koska en kynsilakkavärinä(kään) vielä hirveästi pinkille lämpene, niin valitsin tilalle korallia ja kimmellystä <3


~

Pohjaväriksi tuli kaksi kerrosta H&M:n Coral-lakkaa jonka kuorrutin kahdella kerroksella Chinan This One's For You:ta (Roosa Nauha-lakka vuodelta 2013) TOFY:n pinkki shimmeri teki lakkauksesta himpun tyttömäisemmän :3


Aluslakka; Trind Nail Repair x 1
Värilakka; H&M Coral x 2
Glitter-lakka; China Glaze This One’s For You x 2
Pikakuivattava; Nail Pattern Boldness Digital Flash x 1





Ooh, shiny iridescent glitter... :P




Varjossa glitterit heijastelivat kauniisti kellertäviä/vihertäviä sävyjä :3



~


Loppuun vielä raamatukohta joka on mielestäni todella kaunis - herkkis mikä herkkis! :')


"Sinä olet luonut minut sisintäni myöten,
äitini kohdussa olet minut punonut.
Minä olen ihme, suuri ihme,
ja kiitän sinua siitä.
Ihmeellisiä ovat sinun tekosi,
minä tiedän sen. 

Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä,
muotoni kuin syvällä maan alla,
mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa.
Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani,
sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu.
Ennen kuin olin elänyt päivääkään,
olivat kaikki päiväni jo luodut.
Kuinka ylivertaisia ovatkaan sinun suunnitelmasi, Jumala,
kuinka valtava onkaan niiden määrä!
Jos yritän niitä laskea, niitä on enemmän kuin on hiekanjyviä.
Minä lopetan, mutta tiedän: sinä olet kanssani"

~ Psalmi 139

 

7 kommenttia:

  1. Toi on kyllä ihana raamatunkohta ♡

    VastaaPoista
  2. Onks tää H&M-lakka nyt siitä uudesta mallistosta? En ole yhtään ehtinyt käydä kyttäilemässä niitä missään. Kiva yhdistelmä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos nyt en ihan väärin muista(?) niin tämä H&M:n lakka oli sellaisessa 4-pack-setissä keväällä/kesällä? Uuden kokoelman lakoista ei ole vielä kokemusta mullakaan ^_^

      Poista
    2. Tämän muotoisia lakkoja ei taida H&M:llä enää olla, ne muutti muotoaan :D
      Joensuuhun ne ei ole vielä tulleet, jos tulee ollenkaan. Täällä korvessa on vielä ne vanhat kosmet myynnissä.

      Poista