tiistai 18. joulukuuta 2012

Treasures vol 2 - NAILPOLISHES

Iltaa kaunottaret :)

Aarteiden esittely jatkukoon, tällä kertaa ovat vuorossa kynsilakat <3

Good evening, you beautiful ladies!

May I present more of my most treasured... treasures; my dearest nailpolishes!

~


Aloitetaan vanhimmista, jotka sattuvat molemmat olemaan L'Oréalin lakkoja. Minkään sortin muistikuvaa näiden lakkojen ostoajankohdasta ei ole, mutta olen ollut kyllä reilusti alle 20-vuotias, eli näillä saattaa olla jopa 10 vuotta ikää (katsotaan mitä L'Oréalilta vastataan)!
Holographic Shine 808 on jännä, pronssi-ruusuinen duochrome(?) ja Shock Resist 337 upea yhdistelmä glitteriä ja kestävyyttä! 337:n pullossa lupaillaankin jopa viiden päivän kestoa ilman lohkeilua, ja muistanpa että tämä olisi kestänyt joskus viikonkin priimana (ja silloin en tiennyt aluslakoistakaan vielä tuon taivaallista) :)
/ Let's begin with the seniors, witch both happens to be L'Oréal's polishes. I honestly can't recall when I bought them, but I do know I was way under 20 years old, so they might be nearly 10 years old! I wait anxiously for L'Oréal's consumer services respond to this, I'll also let you know) :)
Holographic Shine 808 is a intresting bronzy-rosy duochrome(?) and Shock Resist 337 is a beautiful marriage of resistance and glitter! It even says on the bottle, that it'll last up to 5 days without chipping, but I remember that it has last for a whole week (without any base coat)!


L'Oréal Holographic Shine 808 + Shock Resist 337
~


Seuraavana on vuorossa H&M:n kynsilakka Bella's Choice ("SE" kesälakka) ja Yves Rocher'n Couleurs Nature-lakka 58 Mauve Fascinant. Nämä ovat minulle rakkaita täydellisten sävyjen ansiosta <3
/ Next I have H&M's nail polish Bella's Choice (THE summer-polish) and Yves Rocher's Couleur Nature-polish 58 Mauve Fascinant. They just have the perfect color-shades, as simple as that <3


H&M Bella's Choice + YR Couleurs Nature 58 Mauve Fascinant


Ja lopuksi vähän sekalaista glitteriä! Mavalan 211 Black Diamond tuli ostettua elämänvaiheessa jolloin niitit ja pääkallot oli meikäläisellä kova juttu! 211 tuli ostettua laivareissulle marraskuussa 2009, ja se on saanut meikäläiseltä nimen "rock-lakka" x) 
O.P.I:n Glitter Top Coat Merryberry Mauve kotiutui tämän blogin alkumetreillä Charming Nails:n kynsilakka-kirppikseltä, ja tämä on erityisen rakas kauniinvärisen glitterinsä takia ja koska tämä on ensimmäinen O.P.I-lakkani :D
Rimmelin Rock Your Colour Glitter Top Coat 001 Blue Glitter Club on Anytime-rakkauteni manttelinperijä, ja se on täyttänyt isot saappaat suht' hyvin (kaipaan silti Jääkidettä edelleen) Pidän edelleen silmät auki muiden vastaavien lakkojen varalta.
/ And for finish some misc. glitter! I bought Mavala's 211 Black Diamond when I was SO into studds and skulls - it was also an essential weapon of choice for a mini-party-cruise on November 2009. So it deserved a nick "the rock-polish" :P
O.P.I's Glitter Top Coat Merryberry Mauve got adopted on the early days of this blog from Charming Nails. I love this polish 'cause it's my very first O.P.I-polish - and 'cause it's glitter is perfectly colored!
Rimmel's Rock Your Colour Glitter Top Coat 001 Blue Glitter Club is the heir of my beloved and long-gone Anytime-polish Ice Crystal... (I still miss it and look out for similiar polishes)


Mavala 211 Black Diamond, O.P.I Glitter Top Coat Merryberry Mauve, Rimmel Rock Your Colour Glitter Top Coat 001 Blue Glitter Club

~

COMING UP: Volume 3, Huulipunat ja -kiillot / lipsticks and -glosses! <3
~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti