perjantai 16. marraskuuta 2012

Tryin' to control the chaos

Heips taas :)

Meikäläinen on yrittänyt epätoivoisesti saada jotain tolkkua meikkien ja kaiken maailman puteloiden säilyttämiseen - ja nyt alkaa näkyä jotain tulostakin!

Hi there :)

I've been tryin' to get my cosmetics and all sorts of shampoo-bottles etc. in some sort of order - and finally things have began to find their places!

~

Shampoot ja suihkugeelit ovat kotiutuneet kylppärin yläkaappiin / shampoos and shower-gels has their own place in bathroom's upper cupboard...




 ... suurin osa kynsilakoista on yhden sortin työkalupakissa / most of my nailpolishes are in tool box xD... 



... luomivärejä olen säilyttänyt jonkin aikaa peltirasioissa, mutta koska Inglotin paletit, UD:n Naked, Coastal Scentsin paletti ja X-paletit ei niihin mahtuneet / my eyeshadows has been in two tin boxes for a while, but because my Inglot-palettes, UD's Naked, Coastal Scents' palette and X-palettes didn't fit in 'em...



... ne kaikki löys uuden kodin - KYLLÄ VAAN! - koiran tarvikelaatikosta / they all found new home from - OH YES! - dog's supplies-box :D



Laatikon pohjalla on paletit ja samplet / in the bottom layer I have palettes and samples...



... ja ylemmässä kerroksessa on solo- ja duo-luomivärit sekä suurin osa trioista (+ peitevärit ja pari poskipunaa) / and in the top layer I have the solo- and duo-eyeshadows plus most of my trios (+covers and couple of blushes)



  Sitten vaan repimään tuota koira-tarraa irti / now I just need to rip off the doggy-sticker! xD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti