keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

"...Hello? Is it me you're looking for?"

Helou helou

Pääsiäishärdellit on takana, ja ajattelinpa esitellä muutamat kirppis-löydöt; kirppiksillä käynti tais meinaan olla meikäläisen pääsiäisen suurin aktiviteetti x)

Hello hello

All of the easter-celebration's now over, and I'd like to show you some of my foundings from flea-markets - since checking 'em out WAS the biggest of my easter-activities this year LOL :)

~


Eka satsi tarttui mukaan Muuramen Eko Centeristä / the first items I bought from Muurame's Eko Center:


"Herrainkengät" / shoes  2e.


Harmaanruskea tunika / brownish-grey tunic...


... ja retroileva tunika (tai mekko?) yhteensä 1,80e / and a retro-tunic (or a dress? Tunic 4 me), both together 1,80e!

~

Toinen satsi tarttui mukaan sitten Seppälän kirppikseltä (jos liikut Jyväskylässä päin, niin kannattaa käydä katsastamassa) / the second stack I found from Seppälä's flea-market (^link to finnish website^)

En ikävä kyllä tullut säilyttäneeksi kuittia tältä reissulta, joten nämä hinnat menevät sitten IHAN mutu-tuntumalla / I didn't seem to save the receipt for these purchases, so I'm just relying on VERY shaky memories... ??? o_O ???


H&M:n uudenveroiset caprit / barely worn H&M capris, 4e


Marco Tozzi-kengät (jykevällä korolla, jes!) / Marco Tozzi-shoes (with a chunky heel - me likey), 3-4e?

Chanel-tyylinen jakku / Chanel-inspired jacket, 2,80e

Vyö (nippusiteellä! MIKSI??) / belt ( with a cable tie! WHY??), 2e
 
Kaksi kerää Novitan Jussi-lankaa; tämä kirppis on ainoa paikka Jyväskylässä, jossa olen nähnyt sitä myytävän. Jussi-langan sävyt ovat ihanan monivivahteisia, koska "Jussin värisävyt vaihtuvat joka tuotantoerä, koska langan raaka-aineena käytetään 7 Veljestä ja Nalle-langan kehruusta ylijääneitä väritopseja", kertoo Novita. / Two balls of Jussi-yarn. This flea-market's the only place in Jyväskylä where I've seen these yarns. The shades in Jussi-yarns are so pretty, since "The Jussi's shades change in every product-batch, since it's made of left-over color-tops from 7 Veljestä- and Nalle-yarns", says Novita. 2 x 2,70e 
Tästä pinosta Kinsellan "Soitellaan, soitellaan!" ja Robertsin "Valkokankaan varjot" tuli itseasiassa kirjakerhosta, mutta Cookin kirjat "Hoitovirhe" ja "Soluhautomo" löytyi kirppikseltä. Cookin kirjat maksoi 2e kipale / The Kinsella's "I've got your number" and Roberts' "Tribute" came actually from my book-club, but the "Crisis" and "Seizure" from Cook I found from the flea-market. The Cook's books costed 2e each.


Nyt meillä alkaa olla sen verran nälkä, että syömään se on kai TAAS häivyttävä - adios! / Now we gotta go and get something somethin' to eat (4 a change) before I pass out - so ADIOS! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti