keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Prismatic Purples

Täällä taas

Tällä kertaa päivän meikki-kuvilla höystettynä :) Ja jossain vaiheessa on muuten tulossa meikäläisen kynsilakat esittelyyn, kunhan saan ne swatchattua kynsikiekoille! :D


Here I am - yet again


With make up-pics from today :) And BTW, coming up soon: my nailpolishes! As soon as I get 'em swatched on color wheels! :D


PÄIVÄN MEIKKI / TODAY'S MAKE UP

Tänään tuli käytettyä taas pitkästä aikaa yhtä suosikki-trioistani, Nivean Pure Diamond-trioa. Tämän trion valkoinen sävy on ihana, koska se on kauniisti violetinhohtoinen - "väsyneiden silmien kirkastaja-valkoinen" Kokeilin myös miltä tummin sävy näyttäisi rajauksena, ja kaunis ja pehmeä rajaushan sillä syntyi / Today I used one of my favourite-trios; Nivea's Pure Diamond-trio. I adore the the white shade of this-one, since it has a beautiful purple shimmer. "Blood-shot-eyes' brightener-white" :) I also wanted to try how the darkest tone would work as an eye-liner, and it worked pretty well: it came out to be a perfect and soft color :D


Nivea Pure Diamond Creative Eyes, Prismatic Purples / 480. Rajaus-sivellin Cailap by Mariela Sarkima [saatu blogimiitissä] / The liner-brush is from Cailap by Mariela Sarkima [sponsored]

Swatch luonnonvalossa / swatch in natural light...

... ja meikki keinovalossa / and the make up in artificial light

~

Ajattelin että voisin pistää kilpailua pystyyn kunhan keksisin vain hyvän teeman (blogi ½ vuotta? 3000 katselua?) / Today I thought that I'd like to put up a competition, as soon as I come up with a good theme for it (my blog's ½-year birthday? 3000 pageviews?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti