sunnuntai 12. helmikuuta 2012

So many rocks up in my watch I can't tell what the time is

Ciao bellas

Kun viikonloppuisin ei tule pahemmin meikattua (siis jos ei ole lähdössä ns. ihmisten ilmoille), niin tarjoillaanpas teille torstain ja perjantain päivän meikit - mutta ensin eilisen kauppareissun saaliit;

Since I don't use any make up on weekends (unles I'm going out with my friends etc.), I'll show you the make ups from last thursday and friday - but first my catches from yesterday's shopping-trip;


Lumenen Natural Code triot oli -50%, joten mukaan lähti kaunis / Lumene's Natural Code trios were on -50%, so I adopted the beautiful 4 Ada...

CHECK THIS OUT: Karkkipäivän Sannin ihana meikki / Karkkipäivä's Sanni made a beutiful make up Adalla / with Ada ...



 
... + 7 Reckless. Recklessiä olen himoinnut jo pidempään, muttei ole jostain syystä tullut vaan ostettua / I've drooled over Reckless for quite some time, but for some reason I haven't ended up buying it :/

 

~


Ja sitten ne meikit / and the the make ups!


TORSTAI / THURSDAY 


Sisänurkasta keskivaiheille on sekoitus Inglotin / from the inner corner to the halfway I put a mix of Inglot's  DS 504 + S 24, ja ulkonurkkaan sekoitus / and in the outer corner there's a mix of  AMC 74 + M 362




PERJANTAI / FRIDAY


Sisänurkasta lähtee / starting from the inner corner! DS 474 ja ulkonurkassa/ and in the outer corner P 420. Jostain syystä päässä soi koko päivän Wiz Khalifan "Black and Yellow" / for some reason I couldn't shake Wiz Khalifa's "Black and Yellow" outta my head x)
  

~

PÄIVÄN BIISI / SONG OF THE DAY













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti