tiistai 1. marraskuuta 2011

I want to satisfy the undisclosed desires in your heart...

Moi :)

Tänään teinkin pitkästä aikaa vähän värikkäämmän meikin...  Ite tykkäsin kovasti :)

Hell

Today I managed to make a bit more colorful make up - haven't done one in a while. I personnally liked it a lot.

~ ~ ~

PÄIVÄN MEIKKI / TODAY'S MAKE UP:

BeYu Eye Base, BeYu Catwalk Trio Eyeshadow 33, Yves rocher Couleurs Nature Perfect Eye-Liner 01 Noir, Inglot Long & Curly Mascara (musta/black)

Koko luomella vaalea turkoosi, luomivaossa tumma turkoosi ja kulmaluulla valkoinen / on the whole lid the lighter turquoise, on the creae darker turquoise and white on the browbone.


Aika kesäisiä värejä, vai? Käytättekö tiettyjä sävyjä vain tiettyinä vuodenaikoina vai menettekö vain päivän fiiliksen mukaan? / Such a summer-colours :) Do you some colors only on spesific time of year or do you use whatever whenever?

 *

Testasin myös uutta meikkivoidetta, koska vanha alkaa olla loppumassa ja se on aika tummaa... / I also tested my new foundation for the first time, since my older foundation's running out (and it seems a bit too dark?)...

Uusi/new L'Oréal True Match C2 Rose Vanilla ja vanha/old Yves Rocher Couleurs Nature Extreme Velvet Velvet Foundation 01 Velvet Nude

True Match on juoksevanpaa (-), mutta pumppupullossa! (+). Extreme Velvet on ihanan samettisen tuntuista iholla (+), mutta jotenkin tunkkaisen näköinen (-) / True Match is more liquid (-), but easy to dose! (+) Extreme Velvet feels (LITERALLY) like velvet (+), but it makes skin look bit dull (-)

Voin kyllä sanoa että tän matsin voitti True Match! SUOSITTELEN. Nyt lähden tuhoamaan loput (Taffelin Kartanon Valkosipuli & Kermaviili-) sipsit, ADIOS! SUOSITTELEN näitäkin ;P / Winner of this match was True Match! I RECOMMEND.  Now I'm gonna go and destroy rest of my chips (link^) I RECOMMEND these as well ;P

PÄIVÄN BIISI / SONG OF THE DAY: Muse, Undisclosed Desires 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti