lauantai 26. marraskuuta 2011

Can't you see he's the man, let me hear you applaud / He is more than a man, he's a shiny golden God!

Just chillin'....

Ajattelin että korvakipu ja pieni flunssanpoikanen lähtis herkuttelulla, mutta hitto Moira meinas vetää herkut nassuunsa!!! / I thought that some treats would be the best way to shoo the flu, but same idea seemed to accure for Moira as well!

Valion Tiramisu-rahka, nam / Valio's Tiramisu-flavoured curd, yummy!
Kisumisun tiramisu?? / Kitty-cat's taking that!


Onneks uhkailu kynsien lakkaamisesta karkotti katin alta aika-yksikön ;) Kattelin siinä sit "Tenacious D - maailman paras rokkibändi"-leffaa ja lakkasin samalla kynteni / Luckily she disapeared when I began to polish my nails :) I had good time to polish my nails as I was watching "Tenacious D - The pick of destiny"-movie


*

Mutta takas siihen kynsien lakkaamiseen! Tuntuuko teistä koskaan siltä että ostatte saman lakan uudestaan... ja uudestaan... ... ... ja uudestaan? / But hey, back to the nailpolishes! Do you ever feel like you're buying the same nailpolish again... and again... and again??


Onnea Rouva, ne ovat erimunaiset kolmoset! / Congratulations Ma'am, they're fraternal triplets!

Tässä swatchaus-kuvassa värisävyt ovat aika lähellä totuutta - olis kiva laittaa kuva ihan KYNSISTÄ, mutta mun kädet on niin kuivuneet ja pahan näköset että eihhh... / In this swatch the colour-shades looks pretty realistic - I would've loved to post an actual NAILpolish-pic, but my hands are so dry and awful-looking that I rather not :/

L-R: wet'n'wild nail colour Sparkled, L'Oréal Shock Resist 337, O.P.I Merryberry Mauve Glitter Top Coat

O.P.I, kolme kerrosta / three layers
L'Oréal, yksi kerros / one layer
wet'n'wild, yksi kerros / one layer (tai ennemminkin / or more like dry'n'wild)

Että sellaista! Nyt vois mennä huilimaan ja napata pari särkylääkettä / So there! Now I think I'll get some rest and painkillers :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti